Tsunaami.

Fate can't break this feeling inside that's burning up through my veins. Now... No matter what I say or do, the message isn't getting through. And you're listening to the sound of my breaking heart.

It's been a while. Kui aus olla, siis eriti midagi rääkida ei olegi. Viimased päevad hommikust õhtuni rannas passinud - tagajärjeks punane selg. Ilmad on tõesti mõnusad, kahjuks, arvestades ilm.ee ennustust, siis kõik ilus ja hea saab otsa teisipäeval, mil hakkab vihma taevast alla ladistama. Kuid naudin asja nii kaua kui saab. Igatahes jah, hetkel on tõesti suvine tunne ning nahk hakkab ka väheke pruunimaks juba minema - progress on olemas. Vesi on ka soe, nii mõnus on lausa ujuda, et ei oskagi kirjeldada, küllap teate isegi.
Peale randa oleme päris mitu õhtut Getokal olnud ja kossu mänginud. Minu esimesed mängud sel suvel ning sel aastal on asi päris eriline, sest uued korvilauad pandi, üks samm Getoka olukorra parandamiseks on olemas. Igatahes niiiii tore on viimane nädal olnud, et lihtsalt nii hea on olla. Koguaeg võiks nii olla.
Neljapäeval käisin kinos ja vaatasin ka lõpuks "Seks ja linna" ära. Sarja olen ma esimesest osast armastanud, aga film oli tõesti hea. Loomulikult väga hea mõttega. Olin rahul, kuigi Otepää "superkino" on tõesti omaette klass. Kui pole sinna veel jõudnud, siis nüüd oleks tõesti viimane aeg, enne, kui stagnaaegne süsteem päris läbi läheb.



2 kommentaari:

gertu ütles ...

aaah. ma olen nii kade. ma pole selle suve jooksul mitte kordagi randa jõudnud.. vähe sellest, ma pole kossu ju ka mänginud. ja päris mage oleks öelda, et suvi on veel ees :(
:D

Anne-Maria ütles ...

Eh, vaeseke. Aga augustis saad loodetavasti randa ja ka kossu mängida!:)