Postita viis linki ja kingi endale raamat!
Petrone Print proovib väikest blogi-turunduse kampaaniat. Selles osalemiseks tuleks Sul postitada oma blogis järgmised viis linki:

1) 6. novembril ilmuva Berit Renseri ja Terje Toomistu hüpnootilise reisiromaani “Seitse maailma” treiler

2) Justin Petrone intervjuu KUKU-raadios, kus ta räägib oma raamatust "Minu Eesti"

3) Kaja Tampere intervjuu KUKU-raadios, kus ta räägib oma raamatust “Minu Soome”

4) Meeleolukas meenutus raamatu “Minu Austraalia” esitluspeost


5) Ja kirjastus, kes need raamatud on ilmale toonud ja kust neid netipoest ka osta saab

Reeglid:
- Blogi peab olema juba enne kampaaniat aktiivselt toimiv
- Lingid peavad olema aktiivseks tehtud
- Lisaks linkidele tuleb postitada ka reeglid ja auhinnaraamatute nimekiri, et ka Sinu sõbrad saaksid tahtmise korral kampaanias osaleda.
- Kampaania algab 3. novembril ja kestab 3. detsembrini
- Üks blogi tohib osaleda üks kord.

Pärast postitamist saada oma meil blogilingiga aadressile blogikampaania@gmail.com ja anna teada, millist raamatut sooviksid endale kingiks ning kuidas sooviksid seda kätte saada (kas tuled ise Tartus järele või lisad oma postiaadressi).

Valik on Petrone Print kirjastuselt järgmine:
Minu Ameerika 1
Minu Ameerika 2
Minu Hispaania
Minu Argentina
Minu Itaalia
Minu Alaska
Minu Moldova
Minu Tai
Naisena sündinud, 20 aastat hiljem, 1. osa
Naisena sündinud, 20 aastat hiljem, 2. osa
Lagerii
Tähe tänav
daki.elab.siin
Tule, ma jutustan sulle loo
Meestest, lihtsalt
Luugiga lehm
Kust tuli pilv

NB! Kingi saadab kirjastus Sulle tasuta koju Eesti siseselt. Kui soovid saada raamatut välismaale, tuleb Sul postikulud endal tasuda.

Kommentaare ei ole: