I'm falling in love with your favourite song, I'm gonna to sing it all night long. I'm gonna dance with somebody.

Tänane nädalavahetus on olnud vist viimase aja jooksul parim, mis olla on saanud, sest nii, kui oma jala maja uksest välja tõstsin, tuli peale täielik suve tunne. Justkui kaelas ei oleks mingeid muresid ja mõtteid ning kooliga seonduvaid kohustusi. Kõige parem selle puhul on vist siiski see, et ei pidanud toppima selga mingeid mantleid ega salle, lihtsalt sai särgi ja pükste väel uksest välja astuda. Ma olen seda nii kaua igatsenud! Tänase päeva olen ka taaskord väljas veetnud ning päikese käes lihtsalt lesinud. Loodetavasti on sellest mõnusast olemisest midagi kasu ka olnud, sest igatsen juba tõepoolest näkku mingisugust jumet, et sellest talveinimese loomusega kaasnevast lumivalgest nahast lahti saada ning pisutki kevadisem ja elujõulisem välja näha. Ja ma kohe üldse ei taha roosa värviga ülevõõbatud mulli lõhkuda mõttega, et homme peab kooli minema ja taaskord õppima hakkama, kuigi rõõmustav on see, et see nädal on ekstreemselt lühike. Loodetavasti lubab sama head ilma kui sellel nädalavahetus on olnud.

Tegelikult on lood nii, et alates reedest olen totaalne raudsuu - juhei! Nimelt sain siis alla ka brekud, mistõttu olen viimased paar päeva sõna otseses mõttes näljas olnud (tegelikult on see kevade tulekuga täitsa vahva), sest mitte kui midagi ei saa süüa. Kõik teeb valu, aga mina kui tugev tüdruk saan hakkama. :)

Kuigi kõik on vist nii ideaalses korras, et enam rohkem paremini ei saakski vist olla, tunnen ma hinges siiski mingisugust pinget ning selle põhjus on samuti mul teada. Ma sisimas nii kardan, et sa teed mulle haiget. Ja mitte oma olemuse või sõnadega, lihtsalt sellega, et sa hakkad tasapisi ära kaduma. Päev päevaga hajud aina kaugemale. Mitte, et see päriselt nii oleks, aga täpselt selline stsenaarium kummitab mul peas ja paneb mind kahtlema. Kuigi sa oma tegude ja sõnadega väidad vastupidist, aga sellegipoolest. Gaad, naistelt peaks tõsimeeli eemaldama selle osa ajust, mis neid mõtlema sunnib, sest umbes üheksal juhul kümnest toob see endaga kaasa vaid negatiivsesse võtmesse häälestatud asju. Ja imekombel on naistel tõesti olemas mingisugune andur, mis näitab olevat asju seal, kus neid tegelikkuses ei ole. Keerulised olevused, ilmselgelt.
Aga tegelikult oli tänase öö unenägu üks parimaid, mis siiamaani olnud on. Täielik vastand. Ja see muudab enesetunde nii heaks. Ja kui nüüd päris aus olla, siis ma ei olekski tahtnud mitte kunagi ärgata, sest see oli niivõrd reaalne ja käega katsutav. Pani isegi kahtlema, kas see üleüldse oli uni, aga kahjuks küll.

Ja nii on. Nautige päikest!
Ciao. xoxo.

Kommentaare ei ole: