All the love I’ve got in here and all the dreams I've got in here you just have stolen.

Asjalood on siis sellised, et tuju on mul viimasel nädalal ääretult heana püsinud. Ehk selle tõttu, et kõik raskemad tööd on uuele nädalale lükkunud, koolinädal on üsna tänu kevadpeo proovidele üsna lebo olnud ja tema on ka minu tuju kogu aeg ülespoole tõstnud. Igatahes on hetkene seis päris hea.
Eile käisin siis suure venna ja tema naise sünnipäeval. Terve suguvõsa ja rohkemgi veel oli kokku vist kutsutud ja üle pika aja oli ikka nii hea kõiki, nii neid kõige väiksemaid kui ka suuri, näha. Eriti onutütre pisikes tütart Emily-Nettet, keda minu silmad said esimest korda näha. Taaskord tuli tõdeda, et pisikesed lapsed on ülimalt armsad. Tegelikult taasavastasin ma enda jaoks eile ühe tähtsa asjaolu. Nimelt ma mõistsin, et ükskõik, mis ka ei oleks, on veri palju paksem kui vesi. Ma mõistsin, kui tänulik ma ikkagi olen, et mul on täpselt selline perekond nagu mul on. Et mul on selline perekond, kes mind mõistab ja kelle peale ma saan alati loota. Kellega ma saan rääkida ükskõik millest ja kellele läheb korda, et ma tõesti siin ilmas eksisteerin. Ja seda on nii tore kõrvalt jälgida ja ka ise tunda, et keegi sinust hoolib.
Peo parimateks hetkedeks võin ma siiski nimetada need, kui ma oma sugulasega piljardit mängisin. Õigemini õppisin mina alles piljardit mängima, sest varem olin ma seda teinud alles üks kord ja seda ei saa ju ometigi mängimiseks nimetada. Tegelikult oli äärmiselt vahva, sest veinise peaga (mitte mina!) lööke sooritades saime vähemalt soome turistidele, kes olid pisut vanemas eas, meelelahutust ja naeruainet pakkuda, sest tõepoolest said sel korral kõik osapooled naerda. Meie isiklikult vist siiski kõige rohkem. Igatahes olen ma äärmiselt õnnelik, et ma siiski peole otsustasin minna, sest see oli üüratult vahva!

Kui mind juba üks laul kolm päeva kummitanud oli, otsustasin ma selle bändi plaadi tõmmata. Artistiks Rootsist pärit bänd Mando Diao ja album kannab nime "Give me fire". Tegemist on äärmiselt hea muusikakoguga, kõik laulud on omamoodi erilised ja võib vist isegi öelda, et geniaalsed. Minule see väga meeldib ja kui keegi on mõnda nende laulu kuulnud (näiteks "Dance with somebody't"), siis võib vabalt ka terve plaadi endale arvutisse tõmmata. Üldiselt võin öelda, et tegemist on äärmiselt chill'i värgiga.

Täna olin siis päev otsa RTL'i lainel ja sain ka vormeli ära vaadatud. Nagu ma ka lootsin, võitis Vettel. Võib vist arvata, et see pisike osa saksa verd, mis minus mu enda sõnul voolab (mitte, et see päriselt ka nii oleks) käseb mul ikka sakslastele pöialt hoida. Täpselt nagu ka saksa superstaari otsingul ma hoian oma lemmikule igal laupäeval pöialt. Aga jaa, tingimused oli äärmiselt mõnusad, nagu ka olid Malaisias. Kerge vihm, khm. Selline kerge jõgi pigem. Aga jaa, vahva võistlus oli.

Tegelikult, kui nüüd aus olla, siis ma ei tea, kas sa minu blogi juhtud üldse lugema, kuid ma tahan öelda, et sa oled üks kõige siirama südamega poisse, keda ma üldse tean. Ja tänapäeval on sellised olevused tõesti harvad nähtused ja ohustatud liigi alla arvestatud.

2 kommentaari:

Mihkel. ütles ...

minavääääääääää?
jees po hui,et ma tegelikult tean,et it's not me,aga siiski,it's in my nature vnoh õigemini minu ''haha'' tuju loomuses.
anyways tore,et sina ka meil kirjutad:D:D

Anne-Maria ütles ...

Mihkel, sa pead pisut pingutama:D:D
Jaa, ma ikka üritan enda au kõrgel hoida, missiis, et sa vist ainuke lugeja oled or smth:D:D:D Tegelikult ei loeks mina ka sellist kräppi :D