Welcome to the good life.

Pisikesed nipid, mõtted, väärtused ja üleüldises mõttes nii tühistena tunduvad asjad suudavad kõike muuta. Ja praegu ma olen õnnelik, sest teiste jaoks võib-olla totaalselt mõttetu juhtum omab minu jaoks uskumatult suurt väärtust. Minu roosad prillid on minu silme ees tagasi. Ja ma ei mõtle selle peale, et võib-olla need prillid võivad uuesti katki minna ning mina kuradi kõrgelt kukkuda, sest nagu mulle kunagi öeldi: "Mõtlemine teeb haigeks." Ei! liigsele mõtlemisele. Ja kui kukun, siis tõusen püsti ja alustan otsast peale.

Tänane öö oli kuidagi...hea. Mind valdasid uskumatult head mõtted ja ka unistused, kui ma oma igaöist muusika kuulamise rituaali läbi viisin. Ja päris pikka aega pole nii hästi maganud ja ennast välja puhanud, kuigi ärkasin juba kell 8 hommikul, teist päeva järjest. Aga sellest olenemata on enesetunne hea ja mõtted korras. (loe: peas tiirleb ainult üks mõte.)
Ja kui nüüd päris aus olla, siis päev on üldiselt väga hästi alanud. Põhimõtteliselt on asi nii, et ainult naeraks. Kui mõte iga paari sekundi tagant õigesse kohta tüürib, on naeratus näolapil kindlustatud. Kuradi imelik, aga pole oluline! Tunne on õige ja see ongi see ainuke, mis loeb. Hetkel, siinsamas.

Ja ma missin suusahüppeid.

Leidsin ühe ekstreemselt nunnu mõttetera. "Armastus on see, kui sa ei taha magama minna, sest reaalsus on parem kui unenäod." Ja nii ongi.

Mika nurgake.
Kadunud poja. Tegelikult me pidime topeltpulmad tegema. MFAG. !
Okei, isegi initsiaalidest kokku pandud sõna tekitab minus tungi naerda. :D

2 kommentaari:

gertu ütles ...

gertu002@hotmail.com
:)

Anne-Maria ütles ...

aitääh:)