Text messages.

Mis asi see on mõndade inimestega, et nad lihtsalt on. Ja vahel on lihtsalt imehea nendega koos olla. Täpselt nagu mingi eriti maitsev šokolaad või pikk ning magus uni pärast eriti unetut perioodi. Värskendav on vist see sõna.


Tahaksin ühte päeva, kui kõik ebaolulised isikud minult mitte kui midagi ei tahaks ning parim oleks veel see, kui ma midagi ei peaks tegema. Tahaksin päeva, kus ma lihtsalt saaksin olla oma pehmes voodis ja seal laiselda, lihtsalt olla ja mitte midagi teha. Minu arvates on see vahelduseks nii hea tegevus. Veel tahaksin inimestega, kes mulle meeldivad ning kes on mulle tähtsad, mõnusaid telefonivestlusi maha pidada. ( Siinkohal tuli mulle Marko meelde, ükspäev helistame!) Ja kõik olekski väga chill. Veel võiks olla ilm soe, ei peaks pakse vatte selga toppima. Või teisel juhul võiks olla väljas superilus talveilm ning linn võiks ilusasti kaunistatud olla. Siis on kõik kuidagi nii rahulik ja ilus.

Nii tore on kuulda nende inimeste häält, kellest pole peaaegu miljard aastat midagi kuulnud. Ning veel toredam on neile öelda, et ma pole neid ära unustanud ning tunda, et nemad pole mind ära unustanud. Selliseid telefonikõnesid mulle meeldib saada.

Palju asju võiks olla. Ühtlasi tahtsin öelda seda, et ma tahaks nii väga puhata ning täna lähen vist eriti varakult pessa ära, sest mind piinab tuumauni. Head ööd!

Mika nurgake ka ju loomulikult.
Meil on ägedad vestlused. Eriti mõnus on temaga rääkida siis, kui temal on klapid peas, muusika möirgab ja mina räägiks justkui seinaga. Aga eriti naljakas on, kui ta oma vihikuga parasjagu eriti lähedast vestlust maha peab. Jah, tore on.

Kommentaare ei ole: