Are you ready to glow in the dark?

Weak. I have been crying and crying for weeks. How'd I survive when I could barely speak? Barely eat? You've changed my whole life. Don't know what you're doing to me. It's not a bird, not a plane. It's my heart and it's going gone away. My only weakness is you. My only reason is you. Every minute with you I feel like I can do anything.

Veel rohkem väsinud ja tüdinud kui enne. Keegi võiks tulla ja mulle süstida sisse positiivsust ning õnnepisikuid. Lõbustuspark on oma vist oma tuuriga minu sisse tagasi jõudnud ning minu tuju lemmikatraktsiooniks on siiski jäänud Ameerika mäed.
Ühel hetkel lausa tahaks kõik endast välja karjuda. Tahaksin lausa südamest neid sõnu välja lausuda. Ma arvan, et mul hakkaks kergem. Kogu selle tahtmise varjutab hirm. Hirm selle ees, mis saama hakkaks. Kuidas mu elu edasi toimiks. Kas kogu asi läheks hullemaks või võtaks ülesse positiivse suuna? Tean, proovimine ei võta minult tükki küljest, aga sellegipoolest ma ei taha katsetada, sest ma kardan kõrvetada saada.

Kõik, mida mulle ette söödetakse peaksin ju ära proovima. Peaksin ära kasutama erinevaid olukordi, võimalusi ning ka kõiksugustele küsimustele lahendused otsima. Kui nüüd mõelda, siis see muudaks mu elu pisutki värvikamaks, kas pole?
Kui aus olla, siis ma väga väga tahaksin palmi alla. Tahaksin kuuma liiva peal kõndida ning helesinist vett silmitseda. Eesti kliimast hetkel nii kõrini, sest nagu näha, seda talve ei tule ega tule.

Ma ootan juba Kanye Westi uut plaati, viimasel ajal on meha mulle ekstreemselt meeldima hakanud.

Mika nurgake ka.
Tegelikult on tal suurepärane maitse. Nii muusika kui ka riiete osas. Asos.com - raudpolt lemmiksait.

Kanyel siin videos nii kuradi lahe pusa, ei kurda.


2 kommentaari:

Mihkel. ütles ...

ma olen ise ka suurepärane;D
ASOS for life!:D

Anne-Maria ütles ...

No seda teavad nii või naa kõik !