Change your mind.

There you are with your perfect way. You’ve got that little shine in your eyes. To hear one word would make my day but there’s no room for me in your life. In my mind I can see how perfect everything could be. But you won’t give us a try.

Kõik on läinud täpselt nii, nagu minema ei peaks. Kõik liigub vastupidises suunas sellele, mida mina soovin. Miks see on peaaegu alati nii, et kõik, mis me teeme, kukub välja hoopis teisiti, kui plaanitud.
Kahtlane et alati, kui mingi sündmus või asjade kulg suudab inimese õnnelikuks teha ning hallil sügispäeval päikse pilve tagant välja meelitada, siis kuskilt nurga tagant ilmub ikka see "miski", mis kogu õnne suudab ära rikkuda. Olgu selleks tüli sõpradega; ebameeldiv isik, kes pahandust kaela toob; halb ilm või lihtsalt periood, kus tuju lausa kisub allapoole. Ju vist see nii käibki. Kogu aeg õnnest särada ja käia ringi nii, et suu on kõrvuni, oleks ka pisut kahtlane. See poleks...see. Ja peab tõdema, et vahepeal tuleb lausa pisut tujust ära olla, et hiljem ära tunda seda õndsat tunnet, mida nimetatakse õnnelikkuseks.
Ja siiski...inimesed on kord sellised imelikud olevused, kes lausa mittemillestki suudavad selle kurja juure üles otsida. Kõige imelikum on vist see, et otsimisele järgnev traditsiooniline kirumine pakub vist tõesti mingisugust meelelahutust, sest ometigi see ju alati toimub. Ning vahel enese teadmatagi oleme salamisi kõige negatiivse pihta pahased.
See on see inimese keeruline olemus. Raske lausa mõista.

Oeh... Ma ei tea isegi, kuhu ma välja tahan jõuda. Viimastel päevadel on kuidagi nii raske kõike kirja panna, mida ma sees tunnen. Selline...sõnadepuudus vaevab. Mõtteid on nii palju, aga kui arvutiekraani silmitsema hakkan, käib kuskil mingi plõks ning minu peakene on mõtetest tühi. Ja kui mõtteid on, siis needki on enamasti negatiivsed, kuid ma püüan. Ma püüan olla positiivsem, sest Mikakene lubas mulle laenata oma positiivsust.

Täna uurisime Anniga poelettidel asetsevaid ajakirju ning eelkõige nendes pesitsevaid horoskoope. Üldiselt olen selline inimene, kes taolistesse asjadesse ei usu, aga märkimisväärne on see, et kolme ajakirja ennustused klapivad. Mitte küll sõna-sõnalt, kuid seda hoopis mõttelt. Novembri keskpaiku pidi mul vedama ning ma pidin uue võimaluse saama, just tunnete vallas. Ehk veab!

Me oleme ikka nii õnnistatud. Ilm on suurepärane! Viimase oleks vist pidanud jutumärkidesse panema, sest aknast välja vaadates tükib lausa masendus peale tulema. Avanev pilt pole kuigi ilus. Vihma kallab igast ilmakaarest, külm tuul vihiseb ning üleüldse on kuidagi nii unine ilm. Kõige targem on vist tõesti ennast tuppa nii-öelda lukustada, teki alla pugeda ning kuuma kohvi nautides telekat vaadata. Kujutasin vaheaega pisut lõbusamana ette, kuid algus pole kuigi roosiline olnud. Ehk läheb asi lõpupoole rõõmsamaks ning pühapäeva õhtuks on välja kujunenud arvamus, et see niigi üürike ja kauaoodatud vaheaeg on läinud asja ette. Kuna reedel lähen Rakverre meedialaagrisse, siis ehk muutub see tänu sellele kõige huvitavamaks sügisvaheajaks läbi aegade. Leian äkki uusi tuttavaid ning kui veab - sõpru kogu eluks.

Ma ei suuda ära kirjeldada, kui väga ma kohvi armastan. Ei suudaks ilma selleta elada. Minu ainuke armastus...peale suusahüppeid :')

Mika nurgake ka.
Nagu eelnevalt mainisin, üks suur ports positiivsust on loodetavasti minu poole juba teel. Ja tänu temale avastasin ma Boyce Avenue - mii laiki. Tegelikult ootan juba inglise keele tunde.

4 kommentaari:

gertu ütles ...

võid mind msni lisada näiteks vms, siis saan laulud sulle saata!

Anne-Maria ütles ...

Okei, aga annad oma msni ? (:

Sneaks. ütles ...

ma voin sulle vanduda, et praegu, mil lugesin su blogi... valus oli lugeda seda. ei tea isegi millep'rast. ehk sellep'rast et tunnen ise seda sama? voi samas...
see mida sa tunned on keeruline, nagu koik siin maailmas. ja igastahes kindel on see, et ma ei taha et sa onnetu oleksid, kuna pool sinu valust jouab minule. uritan teha vastutelepaatiat ja saata sulle natukenegi oma natukesest positiivsusest.
teisalt on sul oigus, et inimene ei saa alati onnelik olla, kuid on need, kellel pole kunagi muresid olnud ja ei tule ka. inimesed kes on niivord tugevad isiksused ja on suutnud lahti oelda oma maistest huvidest. ning ma olen usna kindel, et kui me oleks pidevalt onnelikud ja ilma probleemideta, oleks meie elu usna igav. aus olla, siis ikka vaga igav. ma loodan et mu segase jutu segane mote joudis sinuni. vabanda kirjavigade ja tapitahtede puudumine, olen kiisu lapakas ja ei oska uldse trukkida sellega>D

Anne-Maria ütles ...

Biu. Musmus, miisu.

Ma arvan, et kõigil on mingeid probleeme. Elu on kord selline. Ja kui probleeme pole, siis on küll midagi pisut valesti - no life.
Aga siiski, ma püüan olla positiivsem, juba olengi. :D