If you weren't real, I would make you up.

But right now everything is turning blue and right now the sun is trying to kill the moon. And right now I wish I could follow you to the shores of freedom, where no one lives.
Ever since I've been with you, you hold me up all the time I'm falling down.

Nii palju on toimumas. Kuigi võiksin tunda ennast nii, nagu tornaado oleks minust kümme korda üle käinud, aga ma ei tee seda. Ma ei lase kõigel halval head ära rikkuda.
See tunne... see ei lase.
Kui vaid oleks võimalus nii palju asju enda seest ära võtta ja lihtsalt tuulde visata. Jätta igaveseks kadunuks, eemale minust. Ma teeksin seda. Kuigi need asjad õpetavad, muudavad mind tugevamaks, ma siiski jätaksin nendega hüvasti ja kui ka tagajärjeks oleks, et oleksin emotsionaalselt palju nõrgem, siis olgu nii. Mul on lihtsalt nii kõrini sellest, et see justkui mingi kriminaal mind pidevalt jälitab ning iga kord minu mõtetesse trügida püüab.

Enda teadmata muudad mind tugevamaks.

Kommentaare ei ole: