Sun glasses cover up my blue eyes. Hey there summerboy, I'm taking off my heels. Let's go and have a little summer fun.

Olen teid siin pisut unarusse jätnud, kuid selle võib selle isiku süüks ajada, kes minu kirjutamistuju endaga kaasa on viinud ja pole mõelnudki seda mulle tagastada, aga ma siiski võtan end kokku ja üritan miskit siia kirja ka panna. Iseasi on loomulikult see, kui hästi või halvasti see mul õnnestub. :)

Hmm, esimene asi, mis mulle pähe kargab, on eile Tehvandi staadionil toimunud Valgamaa tantsupidu. Olenemata sellest, et vihma sadas ja õues oli tõeline koerailm, oli pidu nii tore. Meeleolu oli meil raudpolt laes ja üleüldse oli kogu see aeg nii vahva. Vot eile tuli tõeline tahtmine ise ka seal tantsuplatsil olla, sest minu arvates on rahvatants üks igavesti tore asi. Ja kindlasti andis omapoolse osa ka see, et omad olid ka pastlad jalga ajanud ning sealt see pisike kadeduse pisik tuligi. Ja eile oli see päev, kui ma üle miljardi aasta oma väikse venna üle uhkust sain tunda. Ja ma olen kindel, et kuigi ta praegu seda rahvatantsu maapõhjani vahel kirub ja ta seal tihtipeale käia ei viitsi, saab ta tulevikus aru, kui vahva ja mõnus asi see on. Ma tean ise nii hästi, millest ma räägin, sest kui ma temavanune olin, siis ei tahtnud ma isegi seal olla, kuid nüüd on asjalood hoopis teisiti. Igatahes, pidu oli väga-väga tore, kuigi ilmataat oleks võinud pisutki halastada ja päiksega peituse mängimise lõpetada.

Kui nüüd praegu mõelda ja kalendrisse vaadata, siis tuleb kerge ahastus peale, sest kauakardetud geograafia eksam on ukse ees (loe: järgmisel teisipäeval!!) ja mina juba vaikselt judisen hirmust, sest ma tõepoolest kardan seda ning ma vaikselt sisendan endale mõtet, et ma ei oska seda, kuigi ilmselgelt peaks vist vastupidist tegema. Kuid järgmisele nädalale mõtlemisega käib kaasas ka paar toredat uudist. Esiteks, viimaks saab kool läbi ning saab vabalt hingata ja puhata. Ja kõige sellega kaasneb suur kogus vaba aega, mida koos kallite inimestega jagada. Ja teiseks, ees ootab minek Palangale, ilmselgelt ootan seda ääretult ning siiralt loodan, et selles tuleb unustamatu reis. Võib öelda vaid üht - lõpuks!

Praegu kuulan Lady Gaga - Summerboy'd ja olen mõtetega juba suvega seotud unistustemaadel.

"Pole olemas võimatuid unistusi. On vaid piiratud ettekujutus võimalikkusest."

xo, päikest!

Kommentaare ei ole: