Cause then there will be days of pleasure and everything so far will be so near.


Naljakas, kuidas kõik võib seista risti vastupidi tee peal ees, pea kohal võivad hõljuda mustad välkuvad tormipilved, mis raginat tekitades südame mõne tukse võrra kiiremini lööma panevad, ning kuidas terve minu värviline, unistusi ja õhulosse täis maailm võib ühtäkki kolisedes kokku kukkuda ning enesega enneolematu kaose kaasa tuua, kuid isegi siis ei suudaks ma jätta lootmist ning suruda alla oma naiivset mõtteviisi. Hakkab tunduma, et minus ei eksisteeri nuppu, mis ajendaks alla andma ning asjadele käega lööma. Võib-olla on see vale ning võib-olla olen ma liialt noor selleks, et mõista. Kuid ühte ma tean: elu on lihtsalt liialt lühike selleks, et lasta sisemisel pessimistil, kes pidevalt pea tõstmiseks sobivat hetke ootab, võita. Pealegi on positiivne mõtlemine nii vaimsele kui füüsilisele tervisele tuhandeid kordi kasulikum. Elagu roosad prillid!

3 kommentaari:

Gerda ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Gerda ütles ...

Nõustun täielikult, positiivne mõtteviis on ikka ülekõige! :)

Anne-Maria ütles ...

Täpselt nii, kullakallis Gerda! :)