You have stolen my heart.

We watch the season pull up it’s own stakes and catch the last weekend of the last week. Before the gold and the glimmer have been replaced. Another sun soaked season fades away

Leidsin oma muusikamängjast enda jaoks ühe päris vana loo, mis tuletab mulle päris paljusid asju meelde, eeskätt aga 2007. aasta suve. Mõnikord on ikka nii tore tunne mõne laulu saatel mälestusi taaselustada ning mõelda, milliseid totrusi ja naljakaid asju on minevikus juhtunud ning millised kogemused on isegi elu muutnud. Dashboard Confessional feat. Juli - Stolen. Riputan alla video ka.

Tänane õnnelause: Suurim takistus edu ees on hirm läbi kukkuda. Viimasel ajal on Orkuti sellised ennustused, horoskoobid ja muud sellised asjad kahtlaselt pihta hakanud minema. Kasvõi kui tuua näitena selle, mille siiagi lisasin. Kui päris aus olla, siis kuidagi totter tunne tuleb peale, kui ma hakkan mõtlema, et ma sulgen ukse asjade ees pelgalt hirmu pärast, et ma ei saa hakkama või keeran asja untsu. Ma peaksin endale teistsugust mõtteviisi sisendama hakkama, sest sügaval sisimas ma tean, et enne proovimist ma ei saagi teada, kas ma suudan asja ikka korralikult tuksi keerata või suudan mõne asja korral ennastki ületada. Proovimine ju kätt otsast ära ei murra.

Maru imelikud tujud on viimasel ajal peal, peamiselt positiivsed. Ma vist tean ka põhjust, kuid antud hetkel ei ole see kuigi oluline informatsioon. Ja olenemata sellest, et mu katus enamjaolt lennus on ning aju juba mitmendat päeva teadmata kadunud on, olen ma mingil moel siiski õnnelik. Ja ma päris päris ausalt üritan ka piinlikustundest üle olla, sest ma loodan, et need lollid teod ja veel lollimad sõnad, mis ma ütlen, on andestust väärt. Mõnikord peab ka selline periood peal olema, sest ega kogu aeg ka musta pilve all masenduses kükitada ei suuda.

Ja ma kukun ja kukun ja kukun. Aina sügavamale.

Aga tegelikult ma siiralt loodan, et homme hommikul on õues miinus tuhatmiljon kraadi ja siis me saaksime Kerrikese rahuloluks suusatada. Mitte, et mul suusatamise vastu midagi oleks. Aga asi on põhimõttes.

Kommentaare ei ole: