Ma ei tea, mis minu ja mu tervisega lahti on. Tuli pisike külmetus ja supernohu, aga sellest on omakorda nüüdseks arenenud südame täielikud rütmihäired. Ka hetkel lööb süda nii tugevasti sees ja hingata on raske. Ja see ajab nii hirmu nahka, ausalt kohe. Ärevus ja paranoia teevad asja veel hullemaks ja nii ma olen jälle omadega täielikus ummikus. Täpselt nagu oleks üks suurem autoõnnetus minuga toimunud ning sellest toibumiseks läheb hiiglama palju aega. Ja kõige tipuks on tore see, et nii see nädalalõpp kui ka järgmine on igale nädalapäevale reserveeritud vähemalt üks töö, millele lisandub hunnik muid kodutöösid. Pole ka ime, miks samas puhkamiseks ja tervise parandamiseks aega ei jätku. Ja nii see keribki end iga päevaga aina suuremaks ja suuremaks keraks. Kui nüüd päris aus olla, siis ma tõepoolest kardan oma tervise pärast. :(


Aa, ja kohvi jätsin ka maha, mis on minu puhul lausa ime, sest ma ju teada-tuntud kohvisõltlane.

Kommentaare ei ole: