Don't leave my heart. If you stay with me, honestly, it's what I want.

There's so much craziness surrounding me. There's so much going on it gets hard to breath. When all my faith has gone, you bring it back to me. You make it real for me.


Te ei kujuta lihtsalt ettegi, kui värskendav ning hea oli lapse kombel lumehange viskuda ning lumesõda maha pidada. Ei hoolinud absoluutselt sellest, mida möödujad arvavad. Ainuke, mis loeb, on see, et mul oli lõbus, teistel ka loomulikult. Ma ei oska oma headmeelt enam ära kirjeldadagi. Kõige tähtsam kogu asja puhul on vist see, et mul oli üle pika üks kõige paremaid õhtuid üldse ning ma sain end vabaks lasta ja kõik ebaolulise unustada. Ja mulle meeldib see tunne. Üleni lumine olek on vahva!

Kuigi ma lasin end vabaks, töötas mu aju ikka täiel mahul edasi. Ja põhiliseks mõtteaineks olid sina, kes muu. Kuigi ma teadsin, et see on üsna võimatu, püsis minus ikka lootus, et ma näen sind kasvõi kaugelt möödumas. Ja vanad ajad ei jätnud mind ka kuidagimoodi maha, ikka jälitavad. Aga ei ole kahju, üldse pole kahju. Lootus püsib ja kõik võimalused on avatud.

Ma armastan talve, mis muud öelda.

MIKA SA OLED NII LAHE NO. :') Ta on abivalmis ja,

Kommentaare ei ole: