In their eyes is a place that you finally discovered. That you love it here, you've got to stay. On the bottom of the rock, Then you smiled.

Tänane päev on siiani olnud üks suur idüll. Pikk ning unenägudevaba uni, millele järgnes iseenesest ülesärkamine. Olen nii tänulik, et täna ei otsustanud keegi tulla küsima küsimusi, mis oleksid tegelikult kannatanud ootamist ning paari tunni võrra edasilükkamist, ning lasti mul rahulikult unemaailmas ringi seigelda. Mõnusalt aurav kohv, mis tasapisi üles äratas ja pannkoogid. Ja pärast seda mõnusalt 30 kilomeetrit rattasõitu suurepärase ilma saatel. Täna on jälle üks selline päev, mis tuletab meelde neid ilusaid sügisesi hetki, mille pärast see aastaaeg mulle mõnikord ka meeltmööda on.

Ma olen lihtsalt õnnelik. Ja see ongi vist kõige tähtsam.

Raamatuhulk mu kapiäärel aina kasvab ja kasvab. Tundub, et peaksin vaikselt hakkama seda kuhja läbi võtma ning mõte sellest valmistab mulle rõõmu. Kuid ilusa mulli rikub aimdus sellest, et mul napib vaba aega, sest, nagu alati olen ma paari nädalaga suutnud endale miljard erinevat kohustust, mida ei saagi tegelikult kohustusteks kutsuda, sest need on vahvad, kaela võtta. Kuid eks ma suudan ka sellest olukorrast välja tulla ning leida seda häbiväärselt vähest väärtuslikku aega, mida ma hea meelega kulutaksin mõne hea raamatu lugemisele.


Muusika:
Muse - Undisclosed Desires

Kommentaare ei ole: